11/12/18

11 december 2018 - Siem Reap, Cambodja

De afgelopen dagen heb ik doorgebracht op het eiland Koh Rong met drie vrienden uit Australië. We zijn het er allemaal over eens dat deze dagen tot de mooiste dagen van onze levens behoren.
Vijf dagen lang hebben we met scooters het eiland verkend. De witte stranden waren adembenemend mooi evenals het ongerepte landschap en de sterrenhemel elke avond. We hebben lol gehad met andere reizigers en daarnaast veel contact gelegd met locals.
Tijdens een van onze tochten zijn we aangeschoven bij een groep Cambodjanen. Ze deelden hun eten met ons en al gauw ook hun bier. Ondanks dat maar een van hen een beetje Engels sprak, klikte het meteen. Bovendien hebben we veel nieuwe Khmer vocabulaire geleerd.
Na een tijdje was iedereen aangeschoten en besloten we te gaan zwemmen. De groep nam ons mee naar het mooiste strand dat we tot nog toe hadden gezien en er was geen hond te bekennen. We hebben flink gelachen en iedereen was in hogere sferen. De rest van de avond hebben we muziek geluisterd, gedanst, gegeten en gedronken.
De dag erna namen we afscheid en hebben we contactgegevens uitgewisseld. Ze gaven aan dat we bij hen terecht kunnen als we terugkeren en dat zijn we zeker van plan. Ik heb een geweldige tijd gehad en deze prachtige mensen hebben mij laten zien hoe ware rijkdom eruit ziet.

1. Ray:
    11 december 2018
    Mooi dat dat zo kan.
  2. Mama:
    12 december 2018
    Geweldig, meisje! Fijn dat je het zo naar je zin hebt❤🌷